Snöstad

Han är lönnfet och ser på nära håll ut som ett ollon med onaturligt rosa läppar, men skit i det. Jag var tveksam till om han verkligen skulle kunna vara rolig i 90 minuter rakt av, men det var han, lätt. Inga torra färdsträckor som på Norra Brunn. Men killen kan inte vara så arg och elak som han ger sken av, för då skulle det där leendet som smyger i mungipan inte vara där. Sammanfattningsvis var onsdagskvällen en mycket bra kväll, också tack vare Tompa och Katalin. Och ja, man får skämta om vad som helst, om man kan göra det som Magnus Betnér.
Till min egen överväldigande besvikelse måste jag skjuta på det där med hemvändning ett tag nu. För jag har typ fått ett jobb. Och det är bra grejer, för det är inte så att jag dricker snabbkaffe för att jag gillart liksom, CSN dränker en ju inte i förmögenheter. Vi får se hur det hela utvecklar sig. Jullov är bra skit. Fast med allt som är på tapeten nu har jag tappat fotfästet en aning och blev nästan förskräckt när jag insåg att det är fredag idag.
To be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback