Känslosamt hälsotillstånd

Det är något med mig och Uppsala som inte riktigt funkar som det ska.
Det är ganska precis fem månader sedan jag flyttade hit, och på den tiden har jag lyckats bli riktigt sjuk hela tre gånger. Kanske ligger det i luften, kanske är det den brutala vintern som drar ner mig. Nog för att jag är lite av en vekling av naturen, men ändå, det här känns som mycket till och med för mig. Och nu snackar jag antibiotika, läkarbesök och feber här, ingen liten snuva.
För närvarande är jag typ 99 % säker på att jag har åkt på vinterkräksjukan. Det faktum att jag har mått sjukt illa och kräkts hela dagen är ju en ganska bra ledtråd. Dagen har således spenderats med en klar överdos av tvkonsumtion, därtill har jag ynkat en hel del, hängt inne på toan, missat föreläsningar och sjukanmält mig från jobbet. Eftersom experimentet med bananen gick bra har jag nu avancerat och knaprar försiktigt i mig mariekex. Bra dag det här, not.


Kommentarer
Postat av: pe

usch låter inge roligt det där. hoppas du blir kry snart. sköt om dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback